MAGNIFICAT EL CANT JOVE DE MARIA



Estic tan contenta i sóc tan feliç
que per això dono gràcies amb tota l'ànima al Senyor
.
Ningú no ha fet tant per mi com el meu Déu.
Ell m'ha salvat des de sempre,
sense que jo me n'adonés del tot.
M 'ha fet tants favors,
que tots envejaran la meva sort des d'ara.

Jo li dec tot al meu Déu,
que està per damunt de l'home i vol el seu bé,
que és bo i potent,
que és fidel i no falta mai a la seva paraula.

No li agraden els qui es creuen segurs de si mateixos,
doncs no ho estan en realitat
i el seu cor, a la fi, els enganya:

Ja sé que va posar els humils i els pobres,
que vivien sense gaire pretancions,
per damunt de la gent arrogant
i de cor estarrufat, el déu dels quals és el diner.

Sempre ha dit que estaria amb aquells que obren com jo,
i n'estic segura, perquè és fidel
i sempre compleix la seva paraula.
Ho sé perquè ho ha dit moltes vegades
i sempre ho ha complert.

Per això estic contenta i sóc feliç
i dono gràcies amb tota l'ànima al meu Senyor