LA MILLOR NOTÍCIA / Lectura per un casament

La millor notícia

Autor/a: Desconegut/da
Procedència: Col·laborador/a

El més bell de la vida no apareix en els periòdics.
Interessen els grans titulars que causen sensació.
La bellesa de cada dia, de cada llar, s'ignora.
No és notícia. No causa impacte.
Per això Senyor, avui desitjo demanar-te que
m'ajudis a VIURE amb la meva família.
A veure com m’estimes a través de la meva esposa o
espòs.
A veure la teva grandesa a través dels meus fills.
A veure que el millor que tinc en aquest món són ells,
doncs allí estàs tu.No vull que al final de la meva jornada, em digui a mi
mateix:
"Llàstima que vaig perdre allò que era fonamental
per arribar a allò que era complementari,
llàstima que no VIVI amb la meva família,
per tractar de tenir millor posició laboral, econòmica
o professional".
Ajuda'm Senyor a prestar més atenció
a les notícies de la meva VIDA
que a les notícies del ràdio o la televisió.
Ajuda'm Senyor a mantenir en el meu cor el tresor
que Tu em vas encarregar.
No ho vull amagar sota la terra.
Gràcies Senyor per aquest grandiós Tresor!